Reklamacja
W przypadku stwierdzenia wad zakupionego towaru możesz skorzystać z:
· gwarancji, lub
· rękojmi
Dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
Na skorzystanie z rękojmi masz 2 lata. Podstawowy czas trwania gwarancji to również 2 lata jednak, na stronie oferty i w dokumentacji produktu znajdziesz informację na temat wydłużonej gwarancji na niektóre produkty do nawet 30 lat.
Gwarancja na firmy wynosi 12 miesięcy.
Aby złożyć reklamację prosimy o kontakt:
· telefoniczny pod numerem: +48 53 54 66666
· Mailowy: biuro@tolen.pl
· w formie pisemnej kierując reklamację na adres Tolen Elżbieta Borkowska, Makowiec, ul. Radomska 16, 26-640 Skaryszew
Reklamacja powinna zawierać:
· Twoje imię i nazwisko oraz adres
· Numer faktury
· Przedmiot reklamacji
· Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)
Jeżeli skorzystasz z rękojmi decyzje o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz mailowo lub pisemnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, jeżeli skorzystasz z rękojmi. W przypadku gwarancji termin ten może się wydłużyć do 30 dni kalendarzowych.
Ważne informacje:
Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. Uszkodzenia mechaniczne mogą być przyczyną odrzucenia reklamacji.
Gwarancja na montaż przydomowej oczyszczalni lub zbiornika na deszczówkę uzależniona jest od warunków gruntowo-wodnych i jest ustalana indywidualnie.